Συνήθειες που θα βελτιώσουν την καθημερινή σου ζωή

1. Άκου, έστω και για λίγο, μουσική το πρωί, όταν ξυπνάς. Μπορείς να έχεις το ραδιόφωνο από το προηγούμενο βράδυ συντονισμένο στη συχνότητα που προτιμάς ώστε να μην ψάχνεις πρωινιάτικα και αγχωθείς μήπως αργήσεις στη δουλειά.

βάλε εσύ τη μουσικούλα σου κι άσε τους άλλους να γκαρίζουν

2. Πάρε ένα καλό πρωινό. Μία από τις χειρότερες και βλακωδέστερες συνήθειες που έχουμε ως λαός είναι ότι πολλοί από εμάς δεν τρώμε τίποτα το πρωί. Πίνουμε καφέ και, ακόμα χειρότερα, καπνίζουμε κι ένα τσιγάρο. Οι άνθρωποι που τρώνε πρωινό κάθε πρωί συνήθως έχουν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης. Επιπλέον, όσοι τρώνε δημητριακά το πρωί βρίσκονται σε καλύτερη φυσική και διανοητική κατάσταση κατά τη διάρκεια της μέρας. Αλήθεια.

3. Να κοιμάσαι επαρκώς. Το σώμα μας έχει ανάγκη να ξεκουράζεται όσο χρειάζεται. Ο ύπνος είναι αναγκαίος τόσο για την καλή υγεία μας όσο και για τη συναισθηματική και διανοητική μας ισορροπία. Οι άνθρωποι που κοιμούνται λίγο είναι πιο πιθανό να παρουσιάσουν ψυχολογικές διαταραχές. Επίσης η έλλειψη ύπνου επηρρεάζει αρνητικά τη μνήμη. Τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου είναι αναγκαίες, αν και παίζει ρόλο και η ποιότητα του ύπνου, εκτός από την «ποσότητα».

4. Κάνε κοινωνικές συναναστροφές. Να βοηθάς, να ρωτάς, να φροντίζεις, να ανήκεις. Οι άνθρωποι που συναναστρέφεσαι ίσως κάποτε σου φανούν χρήσιμοι (ή μάλλον, ΘΑ σου φανούν χρήσιμοι). Θα σε στηρίξουν, θα σε βοηθήσουν, θα τους ρωτήσεις και θα τους εμπιστευτείς κάποιο πρόβλημα.

5. Ασκήσου. Ας μην έχεις πολύ χρόνο. Αφιέρωσε έστω και λίγα λεπτά την ημέρα. Χτίσε την άσκηση σα μια νέα σου συνήθεια. Προλαμβάνεις μύρια προβλήματα (καρδιακές παθήσεις, παχυσαρκία, διαβήτη, ψυχολογικά κλπ. κλπ.)

6. Ασχολήσου με κάποιο χόμπι. Βρες τι σου αρέσει να κάνεις. Φτιάξε μια λίστα και επέλεξε τα πιο πιθανά ή τα λιγότερο απίθανα. Μην ξεχνάς τον κανόνα: κάθε αρχή και δύσκολη. Το πρώτο βήμα είναι το ήμισυ του παντός.

7. Πίνε αρκετό νερό. Θυμάσαι που σου έλεγαν στο σχολείο ότι το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κυρίως από νερό; Τι σημαίνει αυτό; Ότι χρειάζεται ΝΕΡΟ. Πιες το.

Το ξέχασες; Το σώμα σου αποτελείται κατά 70% από νερό.

8. Να τρως επίσης γαλακτοκομικά προϊόντα, καθώς η βάση του σώματος (τα οστά) χρειάζονται απαραιτήτως ασβέστιο. Καλύτερη πηγή; Τα γαλακτοκομικά. (Επίσης αν βρείτε χαρούπι και προϊόντα από χαρούπι – χαρουπόμελο, χαρουπάλευρο κλπ. – είναι ό,τι καλύτερο).

9. Περπάτα όποτε μπορείς. Χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Άφησε το αμάξι ένα τετράγωνο πιο δίπλα. Μη στέλνεις το αδερφάκι σου για εφημερίδα, πήγαινε εσύ. Τέτοια πράγματα δηλαδή..

10. Το έχουμε ξαναπεί. Χαμογέλα, ακόμα κι όταν όλα πάνε σκατά. Με τα μούτρα κατεβασμένα δεν κερδίζεις τίποτα και κανέναν. Με το χαμόγελο τουλάχιστον ελπίζεις.
.

Βαθμολόγησε το άρθρο

You may also like...