Πονάει η μέση σας; Κάντε θετικές σκέψεις!

Η θετική σκέψη μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση των πόνων της μέσης, σύμφωνα με τα στοιχεία του AGR, ενός γερμανικού οργανισμού που επικεντρώνεται στα προβλήματα της σπονδυλικής στήλης.

Στο άρθρο αναφέρεται ότι σκέψεις που μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά είναι «θα διατηρήσω μια ενεργή φυσική δραστηριότητα», «δεν υπάρχει ανάγκη μακροχρόνιας νοσηλείας για τα προβλήματα της μέσης μου» καθώς και «διαθέτω πολύ ισχυρές δυνάμεις αυτο-ίασης».

Επίσης άλλες σκέψεις που μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση και τον έλεγχο του πόνου είναι «Δεν πρόκειται να χάσω τη θετική αντιμετώπιση της ζωής » και «Σίγουρα θα διατηρήσω τις κοινωνικές μου επαφές».


Οι πόνοι της μέσης κυρίως είναι ακίνδυνοι και στο 90% των περιπτώσεων εξαφανίζονται μετά την πάροδο λίγων εβδομάδων, τονίζει το AGR. Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι οι πόνοι της μέσης που διαρκούν περισσότερο οφείλονται κυρίως στην εγκεφαλική μνήμη, του πόνου, και στις περισσότερες περιπτώσεις προκαλούνται από τις σκέψεις του ατόμου αλλά και τη στάση που αυτό κρατά απέναντι στον πόνο.

Εγώ θα ήθελα να προσθέσω τα παρακάτω:

Ο άνθρωπος πράγματι διαθέτει δυνάμεις αυτο-ίασης, η δε ψυχολογία του είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ανοσοποιητικό σύστημα και τη συνολική υγεία γενικότερα. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε το οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας -όσο μικρό ή μεγάλο και αν είναι- με όσο το δυνατόν καλύτερη διάθεση, χιούμορ και αισιοδοξία.

Η αυτολύπηση, η γκρίνια και η απελπισία μπορούν να επιδράσουν δραματικά στην αλλαγή της κατάστασής μας προς το χειρότερο κι αυτό διότι ο άνθρωπος δεν είναι μόνο μια οντότητα σωματική αλλά μάλλον χαρακτηρίζεται από μια ψυχοσωματική ενότητα, που καλό είναι να την έχουμε κατά νου σε κάθε δύσκολη περίπτωση.

Επιστρατεύστε το χιούμορ και τη θετική σκέψη στη ζωή σας, ακόμα και στα δύσκολα! Εξάλλου, ας το δούμε και εντελώς απλοϊκά: τι έχετε να χάσετε;

Βαθμολόγησε το άρθρο

You may also like...